niedziela, 27 lipca 2014

Tandem

Bo najwyraźniej sama nie potrafię się zebrać i trzeba mnie pogonić. No cóż pozostaje przyznać się przed samą sobą do własnych słabości, mając jednak gdzieś pod czaszką świadomość, że coś się jednak umie i to nienajgorzej. Skutkiem takich rozmyślań powstała urodzinowo-imieninowa kartka dla mojej babci - 90 lat to nie przelewki więc postarać się trzeba było.
Tak więc hafcik stworzyłam ja a oprawą zajęła się na moją osobistą i uniżoną prośbę Alicja z Lubię Tworzyć. Efekt końcowy wygląda następująco:


Karteczka oczywiście jest składana, z życzeniami w środku - autorskimi ale pokazywać nie będę bo się wstydzę ich marnej wartości poetyckiej, o! ;)
Babcia się ucieszyła (chyba nawet autentycznie a nie na pokaz żeby mi przykro nie było). 
I pamiętajcie nigdy nie będziecie za starzy, żeby robić laurki dla swoich babć. Z wiekiem rośnie tylko poziom trudności :P

Brak komentarzy: